En riktig Linda dag!

Idag har/blir det en riktig Linda dag. Började med att få sovmorgon eftersom Peter e hemma idag. Sen bar det av till Lady C tatoo för den ultimata smyckningen! Hon är verkligen superduktig och jag är såååå nöjd med min kärleksförklaring till den lilla famljen. Den stora fick sin igår och jag lämnar över ansvaret med tatuering av de stora barnens namn till deras mamma ;) Jag hade själv blivit galen om någon gått o tatuerat in mina barns namn på sig, nej, där går gränsen tycker jag. Det är en mamma o pappas rättighet, ingen annans....

Efter det bar det av hemåt där jag suttit o jobbat en stund nu o ska fortsätta lite till. I em blir det hårklipp hos världens bästa Erika på Rockee, bästa salongen i stan ;) samt lite hårfärg. Allt för att vara i bästa skick till kvällens holabalo. Farmor o farfar kommer o passar barnen medans jag, Peter, Malin o Patrik sticker till Cats o käkar o sen avnjuter Johan Glans till dessert. Ska bli riktigt skoj! Tror att jag ska parfymera mig med min alla hjärtansdag present från min man, en ny dg light blue, brukar vara morsdag presenten men i år överraskade han mig! :)

Varje höst/vinter använder jag 212 o på våren o sommaren blir det dolce gabbana (?) light blue, doftar sagolikt gott!

Just nu sitter jag o förundras över hur mkt det kan blåsa egentligen. Känns ju bitvis som om hela huset ska dra iväg! Jisses! Man vågar ju knappt gå utanför dörren med risk för att få ngt i skallen. Tur man har en stor o bastant bil som ligger som en padda på vägen, likaså att man har en stor o bastant kropp som inte blåser iväg. Påtal om min kropp, imorse fick jag en chock... Någon har transplanterat på en 80-årings rumpa där min skulle suttit!!! Eller kanske en Conehead rumpa, jag är inte säker, de är så slående lika. Men var har min tagit vägen? Tror jag ska sätta in en annons på blocket, 80-årig rumpa upphittad på märkligt ställe, återfås utan beskrivning eftersom jag inte vill ha den! Kan bytas mot min egen, som den en gång såg ut, och gärna fort...

Nu till något mycket trevligare! Min underarm med sin nya smyckning, lite svullen runt om eftersom den är sprillans ny!!!




Betyder Peter - din för alltid
           Vira - mitt hjärta
           Ellie - min glädje

Kommentarer
Postat av: LillStrumpa

Den e så fin din tatuering!!! :) Tack för en toppenkväll, med både Cats dessert OCH Johan Glans... :)

2011-02-15 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0