Fars dag

Idag e det fars dag, skulle behöva en mors dag istället för mina parfymer är slut... :( Brukar vara standard på mors dag, en flarra D&G light blue, min vår/sommar parfym. Höst o vinter blir det Carolina Herreras 212 vilken är slut... Men som tur är har jag en givmild syster som hade en halv flaska hemma som hon inte använde sa hon, kan också vara att hon skäms för att jag använder herrparfym till vardags för o spara de sista goa dropparna i mina andra nu när det börjar sina. :)

Just det, fars dag var det ju... Jag var lika medvetslös som vanligt imorse så Vira knallade ner o hämtade sin pappas present, det blev en väldans grann tröja. Han blev lika glad som vanligt för ett mjukt paket, he he, men verkade nöjd med innehållet. Varför gillar alltid pojkar o män hårda paket? Nu skenade min fantasi iväg och tänkte att det gör väl vi tjejer/kvinnor också fast inte inslagna kanske... ;)

Efter en snabbfukost bar det av till Viras dansuppvisning, de skulle visa föräldrarna vad de tränat på. De va jätteduktiga de här små tjejerna o såklart tyckte ju vår familj att Vira va duktigast! :) Efter dansen började hon gråta o ville hem, när vi kom hem hade hon 38,5 i feber! Inte konstigt hon va lessen... Blev en alldeles för lugn dag. Jag va ute o röjjde lite i förrådet men va tvungen o gå o lägga mig efter det. Somnade med Ellie på magen o vi sov i 1,5 timme! Hjälp! Iväg me Vira till mormor, för hon skulle ju tvunget sova där idag, o sen fixa käk o en smarrig blåbärspaj till efterrätt.

Mätta o belåtna tittade barnen på film och jag o Peter röjjde lite mer, som vanligt i detta huset... Röj röj men aldrig någon ordning... Men NU ska det bli ordning på detta! Ja ja, man kan ju alltid önska o hoppas att önskan ska slå in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0