Vad är en bal på slottet...

alldeles, alldeles uuunderbar.... Ja det tycker iaf min 5 åriga dotter Vira. Idag har det varit bal på dagis. Dagen började med en dusch och till hennes stora förtret vrålkrylligt hår. Det stackars lilla livet har ju begåvats med sin mammas självlockar och är helt förstörd över detta. Jag vet själv hur det va, inte så kul alla gånger men nu, när jag fått mina barn finns de inte längre. Bara lite i nacken a la tysk hockeyfrilla så dessa får plattas ut varje dag.

Baldagen bestod av en massa pinsar/riddare och prinsessor. Vira tog på sig sin finste klänning som hon fick av mormor, moster o Patrik på födelsedagen. Såååå fin! Ett par nya klackaskor och en tiara med juveler och diamanter. Lite lila ögonskugga, liiiite mascara o rouge. Hon blev sååå fin. De fick se på teater, dansa till klassisk musik och käka trerätters middag. En perfekt dag för en liten smygprinsessa alltså.

Nu är hon ganska sliten och sitter och tittar på tv i soffan, Ellie sover och jag sitter här. Fast snart, mycket snart, ska jag ta tagi ommöbleringen här tror jag... Fast jag får nog vänta på allra starkaste Emelie som kan hjälpa mig ;) Men det är väldigt, väldigt skönt att ligga på soffan med Vira och Ester...






Fel håll på bilden men ändå allra finaste!




Kommentarer
Postat av: LillStrumpa

Världens finaste Vira... :)

2010-11-11 @ 06:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0