Bobby Ewing!

Kommer ni ihåg Dallas? Klart ni gör... O då kanske Bobby Ewing ringar i era öron oxå, denna svallande hårman på två ben. Det är just så jag ser ut då jag inte klippt mig på ett par veckor o just så såg jag ut imorse då jag tittade mig i speglen. Det är just sån jag är, oj, jag behöver klippa mig IDAG!!!! O som tur är har jag världens bästa salong, Rockee, på Lövgatan i Hässleholm o jag får nästan alltid tid samma dag eller ngn dag efter jag ringt. Kan bero på att jag har världens bästa mamma o kan klippa mig även på förmiddan när alla andra jobbar...

Idag kände jag att jag ville göra en förändring. Sagt o gjort. Det blev lugg o någon slags page istället för lång sidlugg o långnacke. Känns väldigt ovant men tyckte faktiskt att det blev rätt ok ändå...

Nu har jag plockat upp all packning med 4 ungar springandes runt benen, Vira har haft två kompisar här idag. Nu gick de hem till honom o Ellie e kvar, ensam o övergiven. Fick muta henne med glass o soffmys med mamma, det gick alldeles lysande! Så nu ska jag avsluta här o lägga mig på soffan med min lilla höna. Fast jag egentligen skulle rensat ogräs, satt igång tvätt o ev påbörjat den goda middagen som min familj ska äta medans jag ska sörpla i mig min modifast... :( Ja, ja, det är två veckor av mitt liv, även om det känns ganska trist redan... Hejja mig!!!! Det kommer att gå galant! Om jag inte tänker på den goda tobleronen i kylen, de smaskiga glassarna i frysen, den goda kycklinggrytan jag ska laga osv. Konstigt att allt verkar så gott när man inte får äta? Egentligen är jag inte så förtjust i ngt av det, jo choklad o mat är jag ganska glad för :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Tycker du blev superfin i din nya kaluffs :) Kul att göra något nytt :) Själv blir de klippning för mig på måndag..får se vad min lilla söta frisörska fixar med mig.

2011-08-03 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0