The Studio Malmö

Idag har jag, syster o Emelie varit o blivit granna på The Studio i Malmö! Lite pepp o tack till Emelie som är en fantastisk storasyster o bonusdotter! Hon e så redig o tar så stort ansvar sjävmant så vi tyckte hon behövde lite vardagslyx!

Det var med blandade känslor jag åkte dit. Hade hört erfarenheter om LÅNGA väntetider o taskig sminkning o halvbra foton. Men vi kom in, blev sminkade nästan direkt o efter 10 minuter blev vi intagna i studion. Det va ganska skoj faktiskt. Jag o kameran är väl inte allra bästa vänner och jag är ju inte lite självkritisk. Men när det väl blev dags o välja foton var där faktiskt oväntat många som föll oss i smaken! 150 bilder hade han tagit o vi skulle välja ut 20 stycken, jag o Emelie... Inte billigt men det va det värt o se Emelie in action. Hon är så fin o ser riktigt proffsig ut! Va värt varenda krona o vetskapen om att vi går käka knäckebröd resten av månaden, för o se hennes lycka!

Rekomenderar Er som får samtalet att åka dit! Det va verkligen fantastiskt skoj o jag har lämnat ut ngr av Era nummer för jag tycker verkligen att ni ska unna Er detta!!!

Här kommer ngr smakprov på oss finfina töser! :)













Visst är vi FINA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en underbar dag ! :D<3

2011-08-25 @ 22:32:48
Postat av: Maggan

Underbara bilder.....:) Å du Linda..du blir absolut bra på kort...jättefin till och med.

kram

2011-08-30 @ 11:44:26
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-30 @ 12:03:54
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: A Meths

Jätte fina foton på er:) ser så "riktiga" och inte tillgjort ut, bra jobbat :)

2011-08-30 @ 12:04:07
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Therese

Superfina kort =) Har själv varit både där och på Model Lab och har fastnat för Model lab, tycker att det är trevligare personal och finare bilder, men era var super =)

2011-08-30 @ 12:08:14
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Mamma Buus

Oj, vad glad jag blir när ni tycker våra bilder blev bra! Har hört mkt om The Studio men vi blev väldigt trevligt bemötta, fick sjysst sminkning o en lite halvgalen fotograf :) Och blev väldigt överraskad över hur fort allt gick däremellan. Däremot hade kanske priset kunant få va lite lägre...

2011-08-30 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0