Alla hjärtans dag!

Grattis på hjärtansdag mamma! :) Vira har verkligen gått in för denna dagen. Igår hade hon vippat in ett hjärta o en rulle med stenar till mig i ett örngott o lagt på nattduksbordet. Mamma, om du tittar brevid din säng så ligger det kanske ngt till dig där.... ;) Vem brukar säga så tror ni? Men idag låg det inget där till mina små hjärtan. Jag har helt enkelt inte hittat ngt skoj men jag får väl ge mig ut o leta idag. Däremot ska de få en alla hjärtans dag present i form av inristning på min arm. Imorn ska jag föreviga mina små älsklingar och min stora älskling! Kommer foto imorn em hoppas jag, om det inte sr för jäkligt... Brukar bli rätt så blött av blod o helosan när jag tatuerar mig... men det får jag stå ut med! Vill man vara fin får man lida pin, eller hur syster? ;)

Jag gjorde en varsin hjärtsmörgås till tjejerna idag till frukost, får nog göra det varje dag för då ville de plötsligt ha två! o det är inte ofta de äter så mycket... Lite jobbigt o skriva idag för mellanslags tangenten fungerar bara på vänster sida, vilken vanemänniska man är... O snacka om i-lands problem.

Önskar er alla en extra mysig dag idag och hoppas att ingen behöver lida av alla hjärtans dag stress. Köp ett vanlijhjärta o kosta på er en fin bukett blommor. O va lite extra kramig mot nära o kära, mer än så behövs ju faktiskt inte! KRAM

Kommentarer
Postat av: LillStrumpa

Ja visst e de så, vill man vara fin så får man lida pin... :)Lilla Vira så go hon e! O du åsså! Tack för den söta blomman! Sitter o tittar på den så jag blir glad mitt i allt jobb.. :) Ses imorn allra käraste syster! :)

2011-02-14 @ 12:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0