Blingo!

Nu är det snart dags, den 27 januari smäller det! Då kommer den nya vår/sommarkollektionen. Det ska bli väldigt spännande eftersom jag kommer att vara återförsäljare from denna säsong! Jag har ju, som en del av er fått erfara, varit klädåterförsäljare tidigare. Ett väldgit kort tag, endast två säsonger, eftersom intresset inte var på topp för vuxen kläder iaf. Nu har en annan återförsäljare tjatat så länge att ett intresse och en god vilja har väckts i mig. Jag tycker att det är himla skoj att åka runt och presentera varor som jag kan stå för och själv vill köpa. Jag har köpt en hel del av Blingos kläder till tjejerna tidigare och är mycket nöjd. Kläderna är i fina färger/mönster och lätta att kombinera mellan de olika stilarna. Favoriten hos mina tjejer har varit rosa/cerise randiga tights, grå kjol och ljusgrå tröja med cirkusfigurer på tröjan. Helt galen kombinatino men mycket fin. Höstens favorti var ljusrosa tights med mörkrosa stjärnor och en klänning i blinogmönster i rosa/brun. Dessa kläder har tvättats flitigt och ser ändå jättefina ut.

Ett plus är att kläderna är ekologiska och gjorda i giftfria material som är bra för både användare och tillverkare. Inte jätte billigt men inte jättedyrt, alltså ganska normala priser.

Har bokat in ganska många visningar nu i februari och det känns helt ok, även om en kollega bokat in 30!!!! visningar innan jul... Inte illa. Hoppas att intresset är lika stort hos kunderna som hos mig så att fler vill boka visningar även längre fram.

Så är det någon som läser och känner att det vore trevligt med en visning hemma för sina vänner/väninnor med lite kaffe och en titt på helsköna kläder så hör av Er så fixar vi det! Finns även möjlighet att boka in en visning hemma hos mig, om man inte är så många eller om man inte känner för att ha en visning hemma.

Gå in på www.blingo.se för att fynda på förra säsongens rea och bekanta er lite med märket. Just nu är kläderna begränsade i storlekar eftersom det är sluttammpen på rean, så vill man vara säker på att få den storlek man vill ha är det bra att vara ute i god tid.

Önska mig lycka till och önska mig många intresserade, positiva kunder som gillar det jag har att erbjuda och vill ha visningar lite här o var i krokarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0