Utan snus i tre dagar försmäktar jag på denna ö....

Ett av mina favorit Pippicitat. Och inte är det tre dagar jag försmäktat utan snus, snarare 19 tim 34 min o 56 sek....  Inte för att jag har koll ;) Jag saknar min lilla vän så vansinnigt mycket! Även om jag vet och känner att jag absolut inte behöver snusen för att överleva så sliter och drar nikotinet i mig och framkallar en oerhörd saknad som nästan är oöverkomlig. Jag sitter och laddar och är redo att köpa en dosa i affären men... ska jag det...

Hursom helst har jag snusat i 10 år nu tror jag... Dumt o börja när man e så gammal men det gjorde jag iaf. Har haft ngr perioder då jag haft uppehåll men har tvingat mig att börja igen. Det är oftast när jag ser vågen skena iväg som jag börjar snusa igen och då tappar jag lite iaf. O inga hål i tänderna har jag heller :) Så jag tror inte att det bara är dåligt o snusa.. .ha ha ha, klart det är men ändå.

Idag ska jag få reda på när jag ska göra min tjockisoperation och innan dess bör jag nog ha slutat helt att snusa. Så när snusen tog slut igår tänkte jag att det är likabra o se hur det går kanske? Tänk om jag o syster skulle ta tag i detta tillsammans, känns som att vi är lite dåliga förebilder för hela barnaskaran... Barn gör ju ändå inte som man säger utan som man själv gör... Det borde man tänka på lite oftare faktiskt. Vira är en riktig argbigga som blir lätt irriterad och arg och så säger hon att jag blir arg hela tiden. Det tycker såklart inte jag men kanske ligger det något i det, att det är från mig hon får det? Usch, hemska tanke.

Nej, nu ska jag åka o handla o hämta min lilla söta mamma o hämta töserna o sen iväg till Lund o träffa doktorerna. Då är det kanske snart dags o börja käka soppor o pulver, bläää, men det finns ju ett slut iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0