Blingo o mammabuus

Det är just det jag behöver ägna mig åt idag, dessa två sysselsättningar. Helst av allt vill jag ju gå o lägga mig o vila såklart, men jag behöver verkligen ta den tid då jag är hemma själv att få lite ordning på mina "fritidssysselsättningar"

Jag är ju säljare åt blingo, ett klädföretag med ekologiska, härliga kläder för barn och dam. Det är lite segt att få ihop visningar så är ni sugna är det bara att höra av Er!!! Det är väldigt sjyssta kläder som passar både flickor o pojkar och det bästa är att alla färger hör ihop, så man kan mixa o matcha hur mycket man vill!

Jag brukar ta med mig mina smycken från mammabuus också på visningarna och på torsdag ska jag hem till min syster där säkert hälften kommer endast för smyckenas skull, så idag gäller det o knåpa ihop lite köpbara varor tänkte jag. Har fått hem lite fler detaljer jag beställt hem så jag kan göra annat än det vanliga, men oftast är det stansbara halsband som är mest populärt. Blir lite glatt överraskad över de alster jag skapar :) eller mest överraskad att det är så många som gillar dem och vill köpa! Inte för att det är ngn supervinst, tror faktiskt inte att jag har ngn vinst överhuvudtaget än eftersom jag hela tiden behöver fylla på material men jag tycker att det är skoj och det är väl det viktigaste? Man kan gå in på www.mammabuus.se och titta på det jag gjort och även beställa via nätet. Har man egna önskemål av sammansättningar av olika material är det bara att maila på [email protected].

Men blingot slår jag ett slag för, då man bokar en visning får man som värdinna 100 kr rabatt samt 30 kr/ordersedel. Om man har bjudit in lite köpglada väninnor/vänner och kommer upp i en försäljningssumma på 5000 kr får man dubbel rabatt! Det hade jag tyckt varit trevligt som värdinna, att kunna köpa ngt plagg gratis liksom. Jag själv tycker det är väldigt mysigt med sånt där. Bjuda hem lite kompisar, fixa lite fika o få en gratis genomgång av bra kläder som kommer hem direkt i postlådan! Kan även erbjuda att ha visningen här om man inte vill ha den hemma... Att man kommer hem till mig med ngr väninnor, så bjuder jag på fika o så kan man titta i lugn o ro. Hoppas det väcks lite intresse bland Er läsare, jag tycker det är superkul att åka runt och förmedla dessa fantastiska kläder och väntar med spänning på Er intresseanmälan ;) Kolla kläderna på www.blingo.se men hör av Er direkt till mig om ni vill boka visning :)

Lite smakprov på mammabuus...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0