Buhuhuhuhu....

Gjorde en fasansfull upptäckt nyss! Idag körde jag o Ellie inom Netto, de har bra pris på bröd, frukt och framför allt SNUS!!! ;) Så det fick ju bli en stock när vi nu ändå va där menar jag... sen att jag hade en halv dosa kvar hemma behöver vi kanske inte nämna...

Iaf har dagen gått i ett. Vi har pysslat o lagat mat o myst i soffan, jag o Ellie slumrade också en liten stund, skönt. Ikväll har jag pysslat o donat med mammabuus hemsida, en grupp på facebook som jag glömt att jag startat :/, lagt in bilder på smycken o fixat med mitt nya "ordersystem". Nu upptäckte jag då att jag inte stoppat in min skatt i kylen, där den blir som godast, och började lava in de tio dosorna. Med vad ser jag! Två av dosorna som smugit sig in i min gottepåse va små, vidriga, general MINI!!!!????? Va faaaan!!!! Det där är för småpojkar o fina flickor, inte för mig! Ibland på netto får man tio dosor i en påsen när man köper stock, varför vet jag egentligen inte, kan ju inte va plasten som kostar de 40 kronorna som skiljer stockpriset från andra ställen. Jag såg att kassörskan tog dosor från olika travar i snuskylen och utgick från mitt eget autistiska sinne att det var för att det skulle vara lika många dosor i varje trave... Det är väl de de små räligheterna hamnat i min påse o inte i snuskylen där de kan stanna.

Hur gör jag då nu? Den naturliga tanken är ju att gå tillbaka o visa att jag fått fel men som vanligt har jag ju inget kvitto kvar, jag är verkligen URUSEL på att veta var jag lagt kvitton, oftast har de hamnat i sopen. Kvitto på bananer, fil och knäckebröd sparar jag oftast inte på, vad är det för mening med det liksom... Hur ska man kunna uppfattas som ärlig i en affär som den? Nej, man ska inte vara fördomsfull men med tanke på alla tomma paket, halvätna djupfrysta tårtor och dylikt jag hittat i den affären känns det ju tveksamt. Men ärligt talat, var skulle jag fått de där bebissnusarna ifrån? Eller smurfblöjor som min kusin (som fyllde 40 år igår) kallar portionssnus för. :)

Nej, det är bara o knalla dit imorn o bevisa min ärlighet och hoppas att kassörskan kan minnas mig!!!! Av någon konstig anledning uppfattade jag faktiskt hennes namn. Kan ju knappast lägga ut dem på köp o sälj sidan på fb, fast varför inte förresten, där verkar de kunna sälja vad som helst... Wish me luck!


Förresten, syster, springer du på en sån här så vet du en som vill ha :) Titta så fint o rakt de ligger i lådan :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Var hittar man en sån cool förpackning? Hade jag åsså velat ha, men e skönt o billigt o ha slutat.... :)

2012-03-20 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0