Då börjar vi....

Söndag kväll o här sitter jag med en 13-åring som lär mig hur man ska blogga. Ja, jisses, inte är jag ngt geni på det här med datorer men det är nästan lite pinsamt... Är man gammal då? Skit samma, gammal eller inte, nu ska det bloggas!

Idag har vi fått ett nytt rum i huset. Min kära man och min pappa drog på sig snickarbältena vilket resulterade i ett stort hål i väggen och ett nytt matrum. Det blev superbt! Helt i vår smak, gamlemormors fina tavlor och lampa, fåtölj och kökssoffa från loppis och mina fin fina pelargonier i fönsterna. Ja, jag vet, tantvarning, men det är sånt som får mig att må bra! Bild kommer imorgon eftersom kameran har kommit bort i kaoset... så typiskt mig att lägga saker på så bra platser att jag inte hittar dem igen!

Nu ska vi kasta de stora lunsarna i säng! Imorn är det lov o på kvällen ska de åka till sin mamma så vi ska se hur jag ska plåga dem en sista dag, muhahahaha!

Väntar intensivt på min man som är o köper snus, har den sista påsen inne nu o känner mig äckligt beroende... Nej, detta får jag ta tag i! En annan dag....

Kommentarer
Postat av: Malin A

Så skoj med nya saker... Tog inte så många snus... :( Kameran låg längst ut på kanten på byrån när jag va där, den lilla kameran iaf.. Nu har du ju ny mobil, kan säkert fota med den o dela här... :)

2010-11-01 @ 06:46:22
Postat av: Sofie Mumsfillibaba

Vad roligt att du börjar blogga! Är bloggoman!! Kul att följa dina äventyr. Lägg ner äckelsnuset!! NU!!!!

2010-11-01 @ 11:53:24
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0