1 timme o 6 minuter kvar...

... som 32-åring! Japp, så är det... imorn blir jag 33 år. 33!!!!???? Var jag inte nyss 15 o gick på Björkets högstadiedisko? 18 år och körde till Troppan varje onsdag med mammas gamla volvo? 25 år o flyttade ut i skogen? 27 år o blev mamma? 30 år och blev mamma igen? Det känns så men det var faktiskt ganska längesen när man räknar åren...

Idag har jag blivit firad av mamma, pappa, syster o svåger. Ja oxå husets inneboende såklart... Det var då jag började undra hur mycket jag fyllde egentligen. Presentbordet såg ut att tillhöra min lilla mormor ;) Ett 200 g frukt o mandel samt en korsordstidning av min egen pappa! Spakit och en prenumeration på en smyckestidning av mamma, Malin o Patrik. Ha ha ha, det känns ju som om jag är 75! Och ändå blev jag så nöjd och glad för mina presenter. Kan knappt bärga mig tills jag får öppna tidningen och gå loss på alla korsord! Ha ha ha, så patetisk jag är, fast jag trivs med det!

Tror jag ska gå o plita lite innan jag ska krypa till kojs. Nu är det bara 58 minuter kvar tills jag är en 33 årig gift tvåbarns mamma med en villa på över 220 kvm o 2 hundar. Eget företag, havererad kropp och två bonusbarn. Vem tusan hade trott det för 10 år sedan!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0