Stress, stress, stress

Inom mig bubblar stressen och jag vet inte hur jag ska få stopp på den! Igår stillade jag den för en stund med en långpromenad med hundarna o grannen. Vilket som vanligt resulterade i en gigantisk blåsa på hälen så jag fick gå utan skor den sista lilla biten. Haltar omkring som en tupp här hemma och våndas för att jag inte kommer att kunna promenera de närmsta dagarna...

Sitter just nu med färg i håret, tvätt i maskinerna o tittar ut över mitt ostyriga huslandskap. Är sugen på att åka ut till Ivö med syster o Patrik redan ikväll men kommer jag att hinna packa o grejja innan de ska åka? Behöver upp till stan o köpa nya underkläder eftersom 3 av mina 5 bh:ar gått sönder de senaste veckorna. Skulle oxå vilja ha en ny klänning till midsommar o måste hämta ut Viras nya allergimedicin. Trixet e bara att om en timme ska jag hämta pojken jag börjat vara avlastare för och sedan ska vi hämta tjejerna o åka o plocka jordgubbar. Hmm... hur ska jag få ihop detta? Jag vill så gärna att allt ska vara lugnt o harmoniskt o mysigt men det slutar alltid med att jag försöker för mkt så det slutar i prestationsångest för min del!

Hela fm har jag suttit i tfn o blivit slussad hit o dit. Först med min navel och vad de ska göra åt den sen efter att få ta ett blodprov o se om jag är bärare på SMA. Bara det är ju en stress...

Nej, nu ringer klockan o nu e jag svart som natten igen o vänta, nu hinner jag kanske upp en snabbis på stan! Yehooo! :)

Ha en riktigt bra midsommar om jag inte hinner önska Er det innan det är dags. I min värld är det redan imorn men jag ska försöka inse verkligheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0