Denna berg o dalbana...

Dagen började bra med energi o glädje o en tur till söta mormor för o dra med henne på en runda till Kristianstad. Blev en lyckad runda med flera ärenden uträttade för mormor o ny vinterjacka till mig. Fika i lugn o ro med barn på dagis o skola, precis som förr i tiden.

Hem o hämtade töserna o drog till stan som jag lovat. De betedde sig som vildar o jag skämdes! Gjorde alla fel en mamma kan göra o det kändes skit!

Hem o mös en stund med de omvandlade töserna tills de förvandlades igen o bråkade o skrek o gapade. Jisses...

Fixade käk o sen kom pappa o åt middag. Fika med familjen i soffan o mys med tjejerna.

Glada besked per tfn!

Ovissa besked per telefon. Mer besked per telefon o jag slänger det jävla liket så långt jag bara orkar! Fast det blir väl inte så långt för jag är väldigt trött o min arm har snart somnat efter skrivandet.

Nu behöver jag prata av mig o få synvinklar från olika håll o då ska min kära man ut o salta. Piss! Har sett min man ca 5 1/2 timme på två dygn, inte sovit i samma säng på snart två veckor!

Hela den här situationen är så fel! Det va inte riktigt så det va tänk att det skulle bli. Tror jag drar täcket över huvudet för nu är ändå batteriet slut på datorn, vältajmat... Dessutom den där Juholt på tv. Det va droppen!

Over and out. Ska försöka va lite mer optimistisk nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0