Det löser sig, det gör det alltid, det kommer fixa sig till slut!

Det måste vara min favoritTimbaktu låt. Kan iofs inte så många med honom men det är så skön text o häääärlig refräng så det löser sig nästan bara av o lyssna på den!

Jag vet inte hur många som läser den här bloggen, förutom syster, moster, Linen o Maggan ;) men ni vet ju att jag inte är världens mest positiva person. När jag läser andras bloggar så är det ofta så härligt o positivt o just då önskar jag att jag oxå kunde piffa upp min blogg o mitt sinne lite grann. Sen samtidigt inser jag att jag är så här! Jag stimmar gärna o oroar mig lite för mkt, eller rättare sagt jag ger uttryck på min oro som oftst inte är så allvarlig som det verkar. Men det är sååå skönt att få skriva av sig lite så jag hoppas att ni inte tar så allvarligt på allt jag skriver.

I mina ungdoms dagar skrev jag alltid dagbok, de har jag fö förintat för vissa delar var så destruktiva att jag verkligen inte vill att någon skulle läsa. Men jag behöver det där, få ut allt jag har i min komplexa hjärna! Oftast är det min fantastika mamma som får det men ibland räcker det inte...

Idag har jag inte gjort många knop... Fick plocka fram termobyxor o tjocka vinterpjuks imorse både till barnen o mig. Det va riktigt kallt! O då var det bara 5 minus... Jag tjatar varje dag på Vira att termobyxor är ett måste men efter att ha sett klädseln på barnen på skolgården idag förstod jag ju varför hon inte ville klä på sig. Alla barn hade endast tights o jacka, tights o jacka? Är jag verkligen så tantig som anser att det är bättre o frysa än o "va snygg"? Jag har alltid tänkt så men så e man ju snygg ändå ;) ha ha ha! Men barn? Jisses...

Nu ska jag hämta Ellie o jag tror vi tar en tur till ÖB medans Vira går klart i skolan. Jag e gottesugen o tjejerna behöver strumpor o vantar. Då e det bra o köpa billigt skit för de går ändå sönder o tappas bort i skolan o på dagis.

Hoppas snart få skriva om det jag verkligen vill skriva om, men vi får vänta ett par dagar till tror jag. Tills det löst sig...



Hmmm, funderar på om jag eller Ellie ska köra dit? Hon ser iaf ut o va en cool förare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0