Lite bättre nu!

Måste meddela att det ljusnade upp lite mot kvällen. Mamma ringde o undrade om töserna kunde komma o sova över inatt. Tja, vad ska man svara... KLART DE FÅR!!! Snabbt som en vessla stack jag in på toa o sminkade mig o hotta upp mig lite ;) o sen körde vi töserna till mamma o fortsatte mot Cats för en impulsmiddag på tu man hand. Sååå gott det va! Men som vanligt fick vi hasta iväg eftersom min mage o catsmaten inte är riktigt överens.

När vi svängde upp på uppfarten ringde Peters tfn o upplyste om att han fått en större runda. Jodå så att... nu sitter vi i soffan o väntar på att han ska ringa igen så ska vi ut o salta i halva skåne. Inte illa o tillbringa kvällen i Scanian heller. Tycker det är mysigt o åka runt i lastbilen. Känns lite mäktigt på något sätt. Kanske inte o salta men o sitta där högt uppe o titta ut över alla små myrbilar.

Åhhh, skulle ju lägga upp en bild på Scanian här men så hade jag fel dator... inga bilder här inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0