Sådär ja syster!

Har fått lite påtryckningar från min syster att jag måste uppdatera så hon inte påminns om Smilla hela tiden. Vad gör man inte för en gravid syster!

Fast det är inte så roligt att uppdatera när man inte har ngr bilder att bjuda på. Jag o teknik går ju som sagt inte så bra ihop o nu tycker jag att ALLT strular! Vi har ju fiberoptik sen en tid tillbaka men den senaste månaden har vår anslutning o intergalaxiska kontakt med omvärlden varit katastrofal! Ingen anslutning, avbrott pga ingen anslutning mm mm. Dessutom har vår digitalkamera börjat stejka. Jag fotar o fotar o lägger in i datorn, men då måste jag helt plötsligt formatera disken (minneskortet i kameran) och så fungerar inte det. Sen blir plötsligt minnerskortet skrivskyddat osv.

Min mobiltfn ska vi inte snacka om... den ligger verkligen på dödsbädden och dagligen funderar jag på att avsluta dess liv ganska drastiskt. Den ringer upp av sig själv, plötsligt hör jag en röst i headsetet utan att ha ringt ut, sms är kodade, bilder går oftast itne att ta o absolut inte att titta på för det är fel på sd kortet. Dessutom visar den helt andra sms då man ska försöka läsa ett mottaget...

Nej, nu får det vara slut med det här! Imorn ska jag tvinga min man, igen, att ringa bolaget som sköter vår internet kontakt. Jag ska försöka hinna med att svänga inom PMR för att, förhoppningsvis, byta ut döingen mot en ny fräsching. Fast jag får egentligen inte åka dit ensam för min man o syster. Ja, jag är ganska naiv och lättpåverkad om man nu vill kalla det så, men det låter ju så bra det de har o säga :) Men imorn ska jag stålsätta mig, en HTC incredible eller HTC desire (va det väl?) till samma pris jag betalar idag o bindningstid på max 18 månader. Hejja mig!

Nu ska jag nog knoppa in, två dagar med MASSOR att göra framför mig. Imorn blir det fixa lite med min gamlemormor o gamlemorfars grav, baka tårtor, fixa det sista på Viras kostym, handla.

Fredag innebär ännu mer bak, spöka ut matrummet, göra godispåsar, koka spagetti osv inför kalaset som ska hållas på kvällen. Vira ska ha spökkalas o vi har stora planer för denna tillställning! Hoppas hon blir nöjd min lilla höna!


Kommentarer
Postat av: LillStrumpa

Tackar för att du nu uppdaterat! :)



Du ska ha en HTC Incredible S eller en HTC Sensation XE, men jag tycker Incredible S, e den jag har o den e alldeles lagom till oss.. Desire e den du har o den e ju sådär... :)



Ring om dom försöker lura på dig nåt annat i affären! :)



Hörs sen!



Kram



2011-11-03 @ 06:30:13
Postat av: mammabuus

jsut det, sensation hette den, tyckte väl att desire lät bekant... ha ha ha! Idag när jag pratade med Peter ringde den plötsligt upp dig på jobbet... som sagt, den e sådär!!!

2011-11-03 @ 08:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0