Trevligt besök!

Igår fick jag äntligen träffa min lillasyster! Två veckor är lång tid för mig o va utan henne, även om hon bara e i Lund... Men igår skulle de nyblivna föräldrarna hemom en runda o kolla posten, hämta mer kläder o införskaffa en bilstol o då tog de rundan om oss. Kanske mest för att de skulle hämta lite grejjer men glada blev jag o Ellie iaf, vi va de enda som va hemma.
Packade ner en kasse med pyttekläder som vi fick köpa av en släkting som nyligen fått två pyttar själv, de nya fina kläderna som jag o mamma köpt till Lovalie, en egen babyfilt till henne, lussebullar till mamman o pappan o ett liiitet gosedjur. Längtar såklart efter att få se henne oxå, tror inte jag kan föreställa mig hur liten hon e det lilla livet, men den tiden kommer. Om jag ska va riktigt egoistisk får de gärna stanna ngn dag till så vi hinner bli helt friska här hemma. Vill ju inte äventyra ngt med våra baciller...
Snart hoppas jag att allt e som vanligt igen o att vi kan träffas precis när vi vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0