Kan hundbajs på golvet vara kul?

Ja, det tycker jag faktiskt! Ha ha ha, idag var det jättekul! Jag, tjejerna o syster va på Förmedlingscentralen idag för o kolla lite o köpa presenter till lite födelsedagsbarn som ska ha kalas. När vi kom till barnavdelningen hittade barnen PRECIS det de alltid önskat sig, en fejkad hundbajs! Ärligt talat så höll jag nästan på att kräka när jag såg den, såååå verklig! Dallrig o rätt färg, bläää. Först vägrade jag men sen tänkte jag efter lite, man kan ju faktiskt ha ganska skoj med en såndär ;)

Hela vägen hem planerade vi kuppen mot pappan i huset! Och planen gick ganska bra.... jag o Malin uppehöll Peter medans tjejerna smög ut i hallen o placerade ut den dallriga lilla bajsen. Sen ropade Vira att ngn bajsat på golvet o vi sprang ut. Men eftersom hon såg så glad ut anade Peter ugglor i mossen men spelade med. Blääää va äckligt! Den måste vi plocka upp! Det fixar jag sa Vira o tog upp den, mot Peters protester, o kastade iväg den. Ha ha ha, jag måste erkänna att det va väldigt skoj o se tjejernas planer o förväntan.

Detta planerades en gång till då vi kom på att Patrik oxå skulle komma! Denna gången placerades den lilla skiten ut i andra hallen där vi visste att Patrik skulle komma in, he he he, roligt! När vi kom ut stod han o inspekterade spektaklet o insåg ju att den inte va riktig. Den är ärligt talat lite för liten för att komma från våra bjässar ;)

Så kan man oxå förhylla en torsdag som denna, med förmedlingscentralen, tacos och en fejkad hundbajs!!!



Visst ser den ändå ganska verklig ut? Usch va äcklig den e!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0